بسم الله

ازيك يا جميل ..

مرحباً بك اخى الزائر / اختى الزائرة فى موقعك www.shbabek.yoo7.com
يسعد اسرة شبابيك انضمامك الينا ويسعدنا كثيراً ان تساهم معنا فى بناء منتدانا / منتداك
اتمنى ان تقضوا وقتاً ممتعاً وان تستفيدوا وتفيدونا بمواضيعكم العلميه والفنيه الشيقه

اخوكم قلـــــ الوطن ـــــب
شعارنا << my site is your site >>


شكرا

    ميكي ماوس

    شاطر
    avatar
    humane.girl
    عضوة متميزة
    عضوة متميزة

    انثى
    عدد الرسائل : 232
    الموقع : دبليو.دبليو.دبليو لبس الشتاء كله بكوم
    العمل/الترفيه : ربنا يبعت
    المزاج : الحمد لله في السراء و الضراء
    تاريخ التسجيل : 07/11/2007

    ميكي ماوس

    مُساهمة من طرف humane.girl في 11/11/07, 06:25 pm

    إذا ذكر الكرتون تذكرنا ميكي ماوس




    مع كلبه العزيز بلوتو


    تحت الأضواء


    لحظة إسترخاء



    صورة خاصة



    صورة جماعية مع أصدقائه
    avatar
    قلـــــ الوطن ـــــب
    مدير المعرض
    مدير المعرض

    ذكر
    عدد الرسائل : 597
    العمر : 30
    الموقع : شبابيك عالمك للتميز
    العمل/الترفيه : رسام من الماضى
    المزاج : عبد فقير الى الله
    سلوكك فى المعرض :
    تاريخ التسجيل : 26/07/2007

    رد: ميكي ماوس

    مُساهمة من طرف قلـــــ الوطن ـــــب في 11/11/07, 06:34 pm

    اقول ايه فناانه

    تسلم ايدك

    بجد انا عندى صور كرتون كتيييييييييييييييييييير بسكل قسم انا بفتتحه بس كنت مستنى حد يفتتح القسم ده

    تسلم ايدك


    ************************************************************** شبابيك رؤية لعالم افضل **************************************************************
    avatar
    حنين الشوق
    مديرة المعرض
    مديرة المعرض

    انثى
    عدد الرسائل : 106
    العمر : 28
    تاريخ التسجيل : 27/07/2007

    رد: ميكي ماوس

    مُساهمة من طرف حنين الشوق في 18/11/07, 09:15 pm

    تسلمي يا humane.girl صور جميييييله

    واحنا مستنيين صور الكرتون اللي هتنزلها يا مدحت


    ************************************************************** شبابيك رؤية لعالم افضل **************************************************************
    avatar
    humane.girl
    عضوة متميزة
    عضوة متميزة

    انثى
    عدد الرسائل : 232
    الموقع : دبليو.دبليو.دبليو لبس الشتاء كله بكوم
    العمل/الترفيه : ربنا يبعت
    المزاج : الحمد لله في السراء و الضراء
    تاريخ التسجيل : 07/11/2007

    رد: ميكي ماوس

    مُساهمة من طرف humane.girl في 18/11/07, 09:22 pm

    خلينا مستنيين يا حنين الشوق
    و على رأي المثل " ياللي مستني السمنة ............................................... "
    avatar
    قلـــــ الوطن ـــــب
    مدير المعرض
    مدير المعرض

    ذكر
    عدد الرسائل : 597
    العمر : 30
    الموقع : شبابيك عالمك للتميز
    العمل/الترفيه : رسام من الماضى
    المزاج : عبد فقير الى الله
    سلوكك فى المعرض :
    تاريخ التسجيل : 26/07/2007

    رد: ميكي ماوس

    مُساهمة من طرف قلـــــ الوطن ـــــب في 18/11/07, 10:02 pm

    ههههههههههههههه ساحت فى الطريق واتدلقت


    ************************************************************** شبابيك رؤية لعالم افضل **************************************************************
    avatar
    humane.girl
    عضوة متميزة
    عضوة متميزة

    انثى
    عدد الرسائل : 232
    الموقع : دبليو.دبليو.دبليو لبس الشتاء كله بكوم
    العمل/الترفيه : ربنا يبعت
    المزاج : الحمد لله في السراء و الضراء
    تاريخ التسجيل : 07/11/2007

    رد: ميكي ماوس

    مُساهمة من طرف humane.girl في 26/12/07, 04:35 pm

    الظاهر انك نسيت الصور يا أدمن
    avatar
    قلـــــ الوطن ـــــب
    مدير المعرض
    مدير المعرض

    ذكر
    عدد الرسائل : 597
    العمر : 30
    الموقع : شبابيك عالمك للتميز
    العمل/الترفيه : رسام من الماضى
    المزاج : عبد فقير الى الله
    سلوكك فى المعرض :
    تاريخ التسجيل : 26/07/2007

    رد: ميكي ماوس

    مُساهمة من طرف قلـــــ الوطن ـــــب في 27/12/07, 05:59 am

    اممممممممممم والله يابنى مانا فاكر صور ايه افكر


    ************************************************************** شبابيك رؤية لعالم افضل **************************************************************
    avatar
    عاشق الرسم
    فنان ناشىء
    فنان ناشىء

    ذكر
    عدد الرسائل : 72
    العمر : 30
    الموقع : معرضنا كلنا بحبو اوى الحب اللى هو من اول نظرة تعرفوه ؟؟؟
    العمل/الترفيه : الرسم والشعر والقصص وكل التاريخ الاسلامى
    المزاج : وسع وسع يا عم الحاج الليلادى سبنى اعيش واحب فيك
    تاريخ التسجيل : 13/12/2007

    رد: ميكي ماوس

    مُساهمة من طرف عاشق الرسم في 29/12/07, 02:09 am

    صور فعلاً جميييييييييييله ملحوظه بس فى سرك .. كان نفسى من زمان اتصاحب على ميكى بس قالولى انه فى مدرسه لغات بس انا فى تعليم مجانى يعنى تحت السلم
    avatar
    humane.girl
    عضوة متميزة
    عضوة متميزة

    انثى
    عدد الرسائل : 232
    الموقع : دبليو.دبليو.دبليو لبس الشتاء كله بكوم
    العمل/الترفيه : ربنا يبعت
    المزاج : الحمد لله في السراء و الضراء
    تاريخ التسجيل : 07/11/2007

    رد: ميكي ماوس

    مُساهمة من طرف humane.girl في 29/01/08, 03:19 pm

    كلنا تعليم مجاني يا عاشق و لا يهمك ممكن تصاحب سمسم بدال ميكي
    avatar
    قلـــــ الوطن ـــــب
    مدير المعرض
    مدير المعرض

    ذكر
    عدد الرسائل : 597
    العمر : 30
    الموقع : شبابيك عالمك للتميز
    العمل/الترفيه : رسام من الماضى
    المزاج : عبد فقير الى الله
    سلوكك فى المعرض :
    تاريخ التسجيل : 26/07/2007

    رد: ميكي ماوس

    مُساهمة من طرف قلـــــ الوطن ـــــب في 02/02/08, 12:40 am

    ههههههههههههههههههههههههه قال تعليم مجانى قال

    يبنى ده احنا فى تعزيب مجانى مش تعليم مجانى


    ************************************************************** شبابيك رؤية لعالم افضل **************************************************************

      الوقت/التاريخ الآن هو 17/10/17, 03:37 pm