بسم الله

ازيك يا جميل ..

مرحباً بك اخى الزائر / اختى الزائرة فى موقعك www.shbabek.yoo7.com
يسعد اسرة شبابيك انضمامك الينا ويسعدنا كثيراً ان تساهم معنا فى بناء منتدانا / منتداك
اتمنى ان تقضوا وقتاً ممتعاً وان تستفيدوا وتفيدونا بمواضيعكم العلميه والفنيه الشيقه

اخوكم قلـــــ الوطن ـــــب
شعارنا << my site is your site >>

شكرا

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

بسم الله

ازيك يا جميل ..

مرحباً بك اخى الزائر / اختى الزائرة فى موقعك www.shbabek.yoo7.com
يسعد اسرة شبابيك انضمامك الينا ويسعدنا كثيراً ان تساهم معنا فى بناء منتدانا / منتداك
اتمنى ان تقضوا وقتاً ممتعاً وان تستفيدوا وتفيدونا بمواضيعكم العلميه والفنيه الشيقه

اخوكم قلـــــ الوطن ـــــب
شعارنا << my site is your site >>

شكرا

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

2 مشترك

لكل اعضاء احلى منتدى ارجو الدخول للاهمية

dam3t 9alam
    dam3t 9alam
    مشرف دار الخط العربى
    مشرف دار الخط العربى

ذكر
    العمل/الترفيه : خطاط ورسام
    المزاج : الا بذكر الله تطمئن القلوب

لكل اعضاء احلى منتدى ارجو الدخول للاهمية Empty لكل اعضاء احلى منتدى ارجو الدخول للاهمية

مُساهمة من طرف dam3t 9alam 22/12/07, 06:04 am

بسم الله لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين اخوانى واخواتى لكل مشكلة حل وغالبا نجد ما فى انفسنا الحل ولكن ... نتغاضى عنة وناخذة تحت عنوان عالم النسيان والان نحن اخوة وكل فرد بيننا بداخلة مشكلات ولا تتردد فى ان تحكى وتفتح الابواب عليها فان من يكتم بداخلة اى جرح سواء كان من الحبيب او الصديق فاليتكلم وان شاء الله سوف نكون كلنا بجانبة ونشاركة افراحة واحزانة تعالو نتكلم بعيد عن النحويات شوية ونقول لية لما بتزعل مش بتشكى لما بتنجرح مش بتقول لما بتتمنى خايف لية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عشان انت انسان بطبعك كاتوم بتحس انك لو حكيت وقولت هتتفضح بالعكس انت عشان انسان طيب وكلك زوق وانسان مفكر وعقلانى وبتعرف يعنى اية مشاركة فا انا عاوز كل من يجد فى نفسة الجراءه على الكلام ونكسر حتة الخوف ونتكلم ونشكى ونفضفض وانا صدقونى والله العظيم انا ماليان مشاكل وماضى مؤلم عشان كدا طلبت من مدحت انو بفتح قسم اسمة راحة القلوب عشان نريح قلوبنا من الحموووووووووووووووووول الكتير اللى علية ونرمى حمولنا على بعض عشان كلنا بنحب بعض وبنخاف على بعض لان ... مالناش غير بعض انا عارف انى طولت بس اعمل اية بحبكم وعاوز اشاركم فرحكم وراحت قلبكم
    قلـــــ الوطن ـــــب
    قلـــــ الوطن ـــــب
    مدير المعرض
    مدير المعرض

ذكر
    العمل/الترفيه : رسام من الماضى
    المزاج : عبد فقير الى الله
    سلوكك فى المعرض : لكل اعضاء احلى منتدى ارجو الدخول للاهمية 69583210

لكل اعضاء احلى منتدى ارجو الدخول للاهمية Empty رد: لكل اعضاء احلى منتدى ارجو الدخول للاهمية

مُساهمة من طرف قلـــــ الوطن ـــــب 22/12/07, 08:52 pm

كلام جميل يا احمد وعندك حق فى كل كلامك وخلينا نتكلم بصراحه وما نخبيش عشان نلاقى الحل اللى كتير بيكون قريب مننا بس محتاج فضفضه زى ما احمد قال ونايس نايس توبك
    dam3t 9alam
    dam3t 9alam
    مشرف دار الخط العربى
    مشرف دار الخط العربى

ذكر
    العمل/الترفيه : خطاط ورسام
    المزاج : الا بذكر الله تطمئن القلوب

لكل اعضاء احلى منتدى ارجو الدخول للاهمية Empty رد: لكل اعضاء احلى منتدى ارجو الدخول للاهمية

مُساهمة من طرف dam3t 9alam 22/12/07, 09:37 pm

اجمل وردة ليك اجمل وردة ليك بسم الله مرسى مرسى مرسى اجمل وردة ليك اجمل وردة ليك اجمل وردة ليك

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو 08/05/24, 11:13 am